“Do not spoil what you have by desiring what you have not; remember that what you now have was once among the things you only hoped for.”

Vaknar alltid tidigt på helger. Klockan halv åtta, tar det stopp för mig, då är jag klarvaken och uppe. Fast gillar morgonar, de är så mysiga :} Skulle aldrig kunna sova till 10-11-12 eller längre, usch usch!

Imorse gick jag ut i trädgården och tittade om några små fina blommor tänkte titta fram, och jag kan säga det går åt rätt håll :) Sen tog jag en promenad med mamma och pappa. Jag cyklade och de gick. Jättehärligt väder ute, och massor av fågelkvitter. Våren är en så mysig tid! Vi gick en sväng förbi affären också och köpte med oss nybakade frallor och croissanter, lovely ♥ Sen cyklade jag hem före och ordnade frukost med frallor, croissanter, juice, smoothie {drickyougurt för min del..} ägg och en massa annat gott! Söndagslyx! ;)

Idag ska jag nog gå ut i trädgården och jobba lite. Ska nog också teckna, började på en teckning imorse..

Juste, nu får vi inte glömma Gossip Girl ikäll, kl. 19:00! :'D 

Ha en fin dag, puss och kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback