Fantastic Saturday

Gårdagen var super och då menar jag det! På morgonen bakade jag både bullar, hallongrottor och sista delen på tårtan :} Det var ännu en dag med 30 grader i solen, superduper, så hann även njuta av solen en hel del ;) Vid ett kom släkten och bror med hans tjej. Vi satt ute och grillade och åt, även fikade ute, kändes verkligen som sommar, wihi!

På kvällen var jag hos Sandra och Frida på födelsedagsfest :) Det var jättekul! Vi körde fem-kamp, och mitt lag vann, så då vann vi ett helt rör med godis, hihi ;) Hade iallafall jätteroligt, åt gott av tacos, tårta, godis och massor av annat! ;) Så man kan säga att jag åt en hel del under lördagen! Haha!

Ses senare, kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback