grattis världens bästa du

Skolan idag var skön och vädret var ännu skönare, åhh vad härligt med varmt och skönt! Bakade bröd på hemkunskapen, blev jättegott..ska ta receptet tror jag, hihi :} Cyklade sen hem i solen. Gick ut på altanen och solade och läste. Det var 30 grader i solen! T r e t t i o  p l u s g r a d e r! Wiho. Sen åkte mamma och jag in till stan, handlade blommor och mat. Nu håller jag på att baka chokladtårta till imorgon, då vi ska fira bror som fyller år idag, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA DU! ♥ Så imorgon kommer släkten och fikar och grillar :) Sen på kvällen ska jag på födelsedagsfest hos Sandra och Frida, kul! :') Nu ska jag mysa och ha det skönt och njuta av att det är PÅSKLOV! Woho! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback