"It's a great day to share and have some sun and fun."

Har varit ute the hole day :}. På förmiddagen hjälpte jag mamma att kratta, plantera blommor m.m. På eftermiddagen cyklade vi över till mormor och morfar och fikade, träffade Emmy, Anna och Mary en sväng också. Vi cyklade upp till affären och köpte glass :) Sen cykla jag tillbaka till mormor och morfar och var där en bra stund, innan vi begav oss hem. Och vädret sviker oss inte denna dag heller! Sol och varmt, inget att klaga på! Två toppendagar än så länge på lovet, wiho! Nu ska jag ut igen, man måste njuta varende liten sekund av det fina vädret, så äre! ;) See you guys later..♥  


Kommentarer
Postat av: Norea

Sv: Åh, vad bra! Det visste jag inte. :) Jag föreslår 'I am number four' haha, men .... det går bra med nåt annat också, om ni inte vill se den ^^

2011-04-19 @ 17:58:15
URL: http://nonnoos.blogg.se/
Postat av: susanna

ja, det blir av! jag tycker också dom! :D

men red riding hood är 15års gräns..

2011-04-19 @ 18:44:31
Postat av: Linda

Varför kom du inte på träningen? :)

2011-04-19 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback