min fina systers dag

Har haft rätt fullspäckat i helgen, så har inte kunnat skrivit. I fredags hade vi match på kvällen, som vi förlorade med 1-4, fast vi var jätteduktiga, en av våra bästa matcher! Det var också årets sista innebandymatch, tråk!

På lördagen åkte jag och mamma buss in till stan och hälsade på systers "jobb", shoppade, fikade på Kardemumma, åt lunch, lånade böcker och bara hade det mysigt! På kvällen skulle jag egentligen åkt hem till Emmy med Emelie och Linda och haft tjejkväll, men hade så ont i munnen, så stannade hemma och hade myskväll med syster och mamma istället!

Sen på söndagen hjälpte jag till att baka och fixa, för min syster fyller år idag, men vi firade henne med släkten igår. Så då var släkten här på tårta {cheescake ♥} och fika :) Uppvaktade syster imorse med frukost på sängen och presenter och så ska vi fira henne ikväll med bara familjen :)

Det är vad som har hänt under min helg, de!

Vet inte vad jag ska hitta på nu, men kommer säkert på något roligt och bra! Puss! 
                                                                    
                                                                                     

 Grattis bästa du! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback