we are really we

Hej, det var ett tag sen! Blev sjuk i söndags och fick feber, ont i huvudet, halsen, hosta, ja allt möjligt! Så dem första dagarna på lovet tillbringade jag hemma ;) Fast nu är jag nästan helt frisk, bara rätt förkyld och lite "klen". Inte förs igår (och en liten snutt en annan dag) var jag ute i  friska luften. Åkte till Hammarskog med familjen och mormor och morfar och grillade och hade det trevligt! :) Skulle egentligen kanske åkt till Norge till mina kusiner, men det fick bli en annan gång, p.g.a att bl.a jag blev sjuk. Så istället ska jag med min fina familj först gå på stan lite, sen bowla på bowlaget och som avslutning äta på restaurang ;) Ska bli jätteroligt! Sen ska vi hitta på lite annat roligt dem dagarna som är kvar av lovet! Men nu vet ni att jag lever iallafall!, Ska ta och titta på senaste avsnittet av Stylisterna nu, kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Amanda! Jag hade lika,feber,hosta ,ont i halsen ,nej inte kul.Hoppas du har det bra,kram Evelina:)

2011-02-25 @ 10:23:42
URL: http://photobyevelina.webblogg.se/
Postat av: susanna

kollar du oxå på de? ;)

visst är det bra?

2011-02-25 @ 13:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback