en liten ö full av kärlek

Jo nu var man hemma igen då. Saknar Skiathos galet mycket. Värmen, havet, gränderna, staden, miljön..ja allt! ♥ Hoppas iallafall att det inte var sista gången jag var där, att det blir en andra gång :) Allt var alldeles för mysigt där! ÅH!  Minnen för livet...Yes Yes Yes

Har bara varit hemma idag. Packat ur resväskan och städat rummet. Mormor och morfar kom också förbi en sväng och fikade och pratade. :)

Gårdags kvällen var jättetrevlig! God mat (SVENSK!!!) som jag faktiskt har längtat efter, tårta, fem-kamp som jag faktiskt tog hem segern på. :) Haha. Avslutade kvällen med att vi åt ännu mer gott och tittade på korten från Skiathos. Efter halv två somnade en ganska (mycket!) trött tjej i sin säng. Som jag har längtat efter min säng! Åh vad skönt att få sova i en mjuk säng :D HaHa!

Bilder kommer under veckan!




Kommentarer
Postat av: susanna

ja, självklart! kolla din mobil ;)

2011-06-26 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback