sveriges nationaldag

Gud vilket fint väder Sverige ger oss idag :'D. Har varit varmt och soligt hela veckan tror jag nästan. Inte helt fel hörru. ;'}

Sveriges nationaldag idag. Har "firat" med hembakta jordgubbsbakelser/sommarbakelser som jag bakade imorse. Alldeles för mumsiga, om jag får säga det själv! Haha. Annars har jag spelat krocket, läst i solen och premiärbadat för i år. Åkte ner till sjön med Emmy :). Det fick bli ett långt dopp. Var faktiskt inte så kallt. Inte alls faktiskt. Det är ju så varmt ute, så det var väldigt sköönt med ett svalkande bad!

Nu grillas det lax! Gott, älskar grillat ♥ Nästan allt blir gott när man grillar. Ingen sommar utan grill...Haha!

Juste, målade en till tavla igår. Vart så sugen. Men nu måste jag verkligen köpa nya målargrejor. Dukar, färger, pennor..Ja, massor! Önskar mig massa sånt när jag fyller år :). Längtar!

Bilder från idag kommer också, men inte nu. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback