I promise you that we will be all right

Varit dålig på att både uppdatera och lägga upp bilder, det ursäktar jag mig för, haha ;) Ska bli förbättring, men haft rätt mycket att göra den senaste tiden, både i skolan och på fritiden! Om vi backar tillbaka i tiden till i fredags, så fick jag mitt efterlängtande Ma-prov. Gick så bra som det kan gå, jättenöjd! :D Sen igår tittade jag på skidor, spelade lite sim, spelade match med damerna och sedan slutade det hela med middag hos några kompisar :) Nu ska jag se på Vasaloppet..Så vi hörs senare ♥


Kommentarer
Postat av: susanna

sims3 är ASbra! :D

du måste komma hem till mej och spela!!



jag mena att de va mkt poäng! :D

2011-03-06 @ 11:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback