tisdag

Så himla varmt idag alltså! Varmaste dagen i år! Hade shorts och t-shirt och svettades ihjäl, men ändå så härligt med sommarvärme! Saknat! Sista lektionen på kreativa när vi hade drama var jättekul! Haha..Vi skulle göra som småteatrar. Våran grupp var bäst, haha, så roligt :'D. Efter skolan följde Emmy med mig hem :). Vi var ute och spelade fotboll och så ;'). Har nyss ätit mat med hela familjen för än gångs skull, bror min hälsar på oss och passade på att äta mat och nybakad rabarberpaj som mamma bakat, med våra egna rabarber, gud så gott! Ska snart på träning. Imorgon ska jag till stan med Susanna :'D. Berättar mer imorgon bitti, hinner inte nu, puss!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Kan vi ta fem över 2 bussen imorgon istället? :p

Jag kommer inte hinna annars..

2011-05-10 @ 21:21:10
Postat av: Susanna

Jag kan ta tidigare oxå kom jag på nu..

Om du bara hör av dej så att vi kan bestämma.

2011-05-10 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback