wednesday

Internet har inte funkat på några dagar och har väl inte heller haft varken tid eller ork till att uppdatera. Har haft fullt upp med det ena och det andra, orkar inte berätta mer än så. Imorgon ska jag spela skol-DM. Det ska bli rikigt roligt :). Hoppas det går bra för våran skola! Det var väl allt jag hade att berätta för denna gång, vi ses när jag har funnit tiden och orken. KRAM


“We are each of us in this world an angel with only one wing. In order to fly we must embrace each other.”


Kommentarer
Postat av: susanna

hörru, ta reda på om du kan stanna i stan 31 maj :p

vi måste lämna lappen på fredag så skriv till mej direkt du vet..

jag åker hem om du gör det! :)<3

2011-05-18 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback