you name it

Operation Dagsverk idag. Så det fick bli lite sovmorgon idag, fast längre än kvart i åtta gick det inte att sova, men skönt iallafall :). Vid nio började jag måla lekstugan, smådetaljer och så. Efter tog jag en liten paus i varma solen med min vattenflaska ❤. Lagade omlette till lunch. Städade lite i huset också, bäddade sängar, tog ur diskmaskinen och diskade m.m. Sen skulle jag ha tagit 1-bussen in till stan med Susanna. Men jag hade lite otur där och missade bussen med några sekunder, inte kul! Fick ta halv två bussen in istället och mötte S i stan. Hade det riktigt trevligt med min lilla fia :'D. Köpte en bikini och ett nagellack, som jag visar i senare inlägg. Lite innan fyra hämtade bror mig i stan och vi åkte och klippte oss. Klippte ganska mycket. 6 centimeter ungefär. Skönt! Älskar känslan av nyklippt hår ❤ Later..


Man ser inte på bilden hur mycket kortare det har blivit, men det är annorlunda i verkligheten, mycket kortare än det ser ut ;').


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback