kärleksmums, mums!

Har just bakat kärleksmums, kakan tog jag just ur ugnen så nu luktar det choklad och gott i hela huset, mmm! :)

Skolan idag var rolig. Hade först bild, då vi håller på med ett bildprojekt, man ska göra en "bok" om en konstnär med text och egna ritade bilder. Jätteroligt! Jag valde Frida Kahlo :) Jag gillar hennes målningar och tankarna bakom alla hennes målningar och självporträtt!
Vi hade idrott idag också, orientering var det den här veckan. För mig och Emmy gick det jättebra, så vi fick sluta efter bara 20 minuter :)
Sista lektionen hade vi NO, men våran NO lärare var försenad så man fick välja om man ville gå hem och jobba No eller stanna kvar och jobba. Jag och Emmy stannade kvar och jobbade istället, skönt :) Vi som var kvar fick reda på MA provet som vi hade igår. Det gick jättebra, fick B (dvs. VG-MVG) Är JÄTTEnöjd :D
Slutade klockan lite innan två ungefär...

Men sen när jag cyklat hem kom jag på att jag glömt min hemnyckel och ingen annan var hemma. Cyklade över till mormor och morfar men olyckligtvis var dem inte heller hemma..haha. Så fick sitta på trassen och vänta på mamma som åkte hem tidigare från jobbet för att hon var lite sjuk, tur de..annars hade jag varit tvungen att sitte ute i flera timmar ;) Nu tittar jag lite på Friends och njuter av att jag är ledig imorgon (studiedag)! :)

Kramar Amanda!


Kommentarer
Postat av: susanna

nej de visste jag inte :D haha aww, svea :D



kommer du till mig imorgon, så vi kan hoppa på bussen tsm? <3

2011-09-29 @ 17:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback