living in a house full of love

Hola :) HEMMA! ÅH vad jag har haft det roligt i Mallis. Och ÅH vad roligt det var att träffa mina underbara kusiner och släkt! Har gjort massor av roligt, men framför allt badat och solat! Det är livet!

 Har varit över 30 grader varje dag och Mallis är ett sånt mysigt ställe. Vi bodde på samma hotell som för två år sen när vi var där. Vi brukar aldrig åka tillbaka till ett ställa två gånger, men det här hotellet var så fint och bra så vi ville tillbaka! Och det vill jag igen!


Fick en kommentar om vart jag hittar alla fina kläder. :)

Svar; Hittar de flesta på vanliga affärer som finns överallt, så som H&M, Lindex, Kappahl m.m. Men även på internetsidor. Plus att jag hittar tips via bloggar ;) 

Har börjat älska Zara-kläderna, Zara.com. Visit! Besökte affären i Mallis. Älskarn :') Synd bara att den inte finns i Uppsala. Närmaste är i Stockholm och dit åker inte jag varje dag precis..Men lyckligt vis så ska de öppna en Zara-butik någonstans i Uppsala, HAPPY!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: susanna

UNDERBART ATT DU ÄNTLIGEN ÄR HEMMA! :D<33

2011-09-18 @ 15:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback