röda små gubbar

Imorse tidigt cyklade jag, mamma och syster med mammas kompis ner till badet, till t-bryggan och åt frukost på bryggan. MYS^^ Tog några dopp också :) Älskar att bada! HaHa :'D.
Appropå att bada så har jag och pappa satt upp våran pool. Den är inte så jättestor, men den funkar perfekt för svalkande dopp, då man inte orkar cykla ner till sjön ;). Tog ett kvällsdopp i poolen igår. Inte alls kallt, bara lite. Haha :).

På förmiddagen idag åkte jag, mami, papi och systra in till stan. Handlade mat och så. På hemvägen åkte vi förbi Ulva och handplockade jordgubbar. En hel hink full med små röda gubbar. MMM!^^ :)

Nu ska det bakas för på onsdag fyller nämligen lilla jag år...WIHOO :D Så mot köket! Puss då!


Kommentarer
Postat av: vendy

vad sägs om tält på torsdag? :)

2011-07-12 @ 15:22:59
Postat av: VENDELA

2011-07-13 @ 23:23:40
Postat av: Anonym

vI KANSKE KAN TA DET PÅ FREDAG,HÖR AV DIG OCH LÄS DITT OFLINE MEDDELNADE PÅ MSN (:

2011-07-13 @ 23:24:27
Postat av: A

oki :)

2011-07-14 @ 10:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback