daily life

Länge sen nu. Nästan en vecka sen va? Aja, jag skyller på det hära...Vad var det nu igen? Jo, juste..Sommarlovet! ;) Tänkte skriva en sammanfattning av nästan den hela vecka som varit, sen sist :)

I torsdags åkte jag som sagt till min mormors brors sommarstuga. Det var jättemysigt! Älskar små mysiga sommarstugor :'). Fikade, spelade badminton, pratade, fotade och badade, tack gode gud att vi badade, var SÅ varmt! Sen grillade vi korv och åt jordgubbar som efterrätt. MUMMA^^

I fredags var jag bara hemma. Var med min granne. Var ute, bakade kanelbullar {MUMS} och hade picknik på taket, haha :'D. Vi badade också. Eftermiddagsdopp. Jättevarmt i vattnet :) På kvällen grillade vi marshmallows och gjorde vi 4-kamp. Sen cyklade jag och grannen tanemcykel. Så roligt! Har bara gjort det två gånger. Skojsigt. Var nog ute till halv 12. Hur varmt som helst ute då fortfarande, härligt!

I Lördags åkte jag, mamma och pappa och handlade mat. Var sen med grannen resten av dagen. Myste på kvällen med godis och avslutade med att spela kort :)

I söndags vaknade jag upp och det var helt grått på himlen. Tråk. Så jag och grannen åkte och spelade tennis :) Efter åkte vi hem till min mormor och morfar och fikade. Sen åkte vi hem till mig och tittade på film och värmde oss. Vi spelade kort också. Sen klädde vi på oss varma kläder och gick ut och tvättade våra cyklar. När cyklarna var blänkande rena gick vi hem till henne och bakade rabarberpaj med vanlijvisp. MUMS^^

I igår var jag hemma med syster min. Vi tog en mysdag. Lagade mat. Såg på film. Pysslade lite. Skönt när vädret inte var det finaste precis.

Idag ska jag, Vendela, Susanna, Sofia och Emma åka in och se på
bio. Vi ska se Something Borrowed. Blir en stund på stan också skulle jag tro. Måste fixa en sak på affären PAPPER. Jättemysig och bra affär med mycket roliga pysselsaker. Blir nog jätteroligt! :D



Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sofie*

2011-07-05 @ 10:47:22
Postat av: sofie

:)

2011-07-26 @ 19:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback