you are my sunshine

Underbart väder ute! Imorse när jag gick till skolan var det grått och regnigt och nu när jag gick hem från skolan är det blå himmel, sol och varmt! Häärligt :} Norea och jag fixade klart med praoen som vi ska ha på onsdag ;) Vet redan vart jag vill prao i åttan, hihi, längtar nästan :)
Hinner inte skriva så mycket, måste nästan sätta igång med SO'n, har grupparbete på SO'n, och ska redovisa på torsdag, inte lika underbart och härligt inte! Måste också hinna laga middag..Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: susanna

ME MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG! :D<3

annars får du stryk (A)

2011-03-14 @ 15:39:04
Postat av: Norea

Alltså, lämnade du nånsin din lapp? :O

Jag kanske överreagerade men jag typ damp-ringde dig tre gånger eller nåt (A)

2011-03-14 @ 19:51:49
URL: http://nonnoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback