kolmården

Igår åkte hela familjen plus min systers kompis till Kolmården :) Har aldrig varit där förut, så det var verkligen jättekul! Alla djuren (de flesta) är så häftiga på sina egna sätt.

Apor och delfinerna var mina favoriter! Apor har alltid varit ett favo-djur hos mig, de är så häftiga ju! Och roliga, precis som vi männsikor ;) Haha.
Vi såg på en delfinshow. Delfiner är så söööta. En dröm är att få bada med dem. Tänk vad häftigt! :)
Jag och brorsan red också på kameler. Haha :D Det var kul att testa de med.

Vi gjorde massor av annat roligt där också..hade en toppen dag med mi familia! ♥
Tog massor av bilder som kanske kommer upp här någon dag..

Har blivit jätteförkyld. Kan knappt prata. Har blivit smittad från resten av familjen som också är dunderförkylda! Suck :( Hoppas det går över fort fort fort!




Tre bilder från delfinshowen/Späckhuggarshowen i USA, på Sea World! ÅH Saknar! ♥


Kommentarer
Postat av: susanna

fina du! vi måste va nån dag innan skolan börjar :)<3

2011-08-10 @ 19:53:55
URL: http://nevertakemorethanyougive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback