sunday evening

Har precis ätit mig ganska mätt av middagen. Förrätt: Räkcoctail {..utan räkor den här gången}
Varmrätt: Ugnsbakad lax med quinoasallad. Lax är inte min favvomat direkt, men det är rätt gott ändå!

Matchen idag gick sisådär. Vi förlorade med 4-6, fast vi var duktiga. Vi ledde faktiskt i början ;).
Innan matchen åkte jag längdskidor först lite med mamma och pappa och sen lite själv. Det var helt galet underbart ute {}. Solit, klarblå himmel, kristallsnö, vindstilla. Tror det var den finaste vinterdag vi har haft ute! Tog med mig kameran så jag kunde föreviga denna underbara dag :) Kommer lite bilder i nästa inlägg..

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: sofia

vart redigerar du dina bilder :)

asså jag menar där du lägger till text o så <3

puss

2011-01-23 @ 18:06:11
URL: http://fiinastesofiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback