SOMMARLOV 2011


Äntligen Sommarlov! Som vi har längtat! Fast det har gått rysligt fort. Känns som vi precis börjat 7:an och nu har vi plötsligt gått ut 7:an? Hjälp. Det ska iallafall bli UNDERBART roligt med sommarlov. Ska hitta på så mycket roligt! ÅH ♥

Hela dagen igår var ju alla 7:or och tittade på Postkod Kampen. Det var 100 gånger roligare än jag hade tänkt mig + att man fick massor att äta ;). Haha! Jag, Susanna och Emmy vann pris för bästa skylt och vi fick ett par röda hörlurar! Coola :). Det var iallafall jättekul, även om det blev lite långtråkigt, men men. Ni kanske ser oss i tv den 29 juli, iallafall våran skylt :D. Efter badade jag och några till på fyrishov innan vi åkte hem. Rolig dag med andra ord.

Igår efter skolavslutningen gick jag och många tjejer till Edwards och åt pizza för att fira! Mysigt och kul :).

Idag ska jag åka ner till badet med bror och syster och hennes kompis. Jättevarmt ute! Bra början på sommarlovet :).

Bilder från i torsdags kommer kanske senare. Om jag får tag i några eller om jag hittar sladden till min lilla kamera.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback