26.05.11

Hejsan. Har haft en toppendag med kreativa idag i Uppsala :). Vi åkte först till Bror Hjorts Hus och fick gå en rundtur, veta fakta om Bror Hjort och även göra egna lerfigurer. Det var kul! Sen promenerade vi genom Botaniska trädgården till slottet där vi var på en konstutställning. Grymt fina tavlor och skulpturer! Efter det var det lunch-time, då hade jag, Susanna, Vendela och Norea picknik på slottsträdgården. Mys mys. Tillsist såg vi en teater på slottet som var ganska bra :). Slutade runt halv två. Gick ner på stan då och fixade några grejor. Sen kändes det som jag bara gick fram och tillbaka på stan utan att göra något vettigt. Haha. Mötte mamma och pappa sen och åkte hem med dem. Är helt slut i benen. Känns som jag har gått flera hundra mil idag. Får ta och piggna på mig, för ikväll är det träning som gäller! Kram!


Kommentarer
Postat av: susanna

definera ordet leka amanda? :)

2011-05-30 @ 14:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback