fredagsmys

Fredag igen, allt går i rusande fart! Redan november, oj oj oj :) Hinner inte med, snart är det ju vinter och snö och allt, läääängtar! :D Idag var det sista dagen på höstlovet. Eller det är ju hela helgen kvar också ;)

Idag föjde jag först med mamma och syster till doktorn på morgonen, sen åkte släppte vi av syster som skulle jobba och mamma och jag gick och fika på Café Kardemumma :) Både min och mammas favoritcafé! Åt stor stor stor bulle och hemmagjort rabarbersaft, muums! Sen lånade jag många böcker och två filmer på Stadsbiblioteket, så nu har jag mycket roligt att läsa och se, underbart! :) Har redan läst ut en bok, hihi. Sen gick mamma och jag lite på stan. Köpte jättefina stickade/virkade knästrumpor och tittade på ett par jättefina jeans :)

Sen åkte vi till Nelins frukt och grönt och handlade mat och massor frukt och grönt. Mmm! :) Vi köpte grillade hamburgare till lunch också som de stod och grillade utanför, muums!

Hade träning fyra till halv sex. Var jättetrött när jag kom hem och såg ut som en tomat i ansiktet, hahaha :)

Ikväll blir det freeedagsmys med mamma och pappa, se på Idol (Hejja Amandorna! Haha, speciellt Amanda.F!!), äta godis och somna sött! ;)

Kramisar Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback