hemma efter konfaläger

Igår kom jag hem från konfalägret. Hade en dunderrolig helg med konfagruppen och alla ledare! Gjorde massvis med roligt och skrattade förstås, mat åt vi också så det räckte, haha! :) Bussresan var också jättemysig. De visade Sunes Jul både på dit och hemvägen, och jag som äääälskar julkalendrar! Vendela och jag buusade lite på bussen, hihi :) Men det var sköntsköntskönt att vara hemma för jag har saknat familjen dundermycket! ♥

När jag kom hem därifrån blev jag hämtad av mamma, pappa och farmor och sen åkte vi hem. Storebror och hans tjej kom och åt farsdagmiddag hos oss och vi gav världens bästa pappi present och efter middagen gick vi över till mormor och morfar där moster var och fikade och åt tårta :) 

Nu har jag precis bakat toscarutor, så nu doftar det uuunderbart här i köket. Har tagit fram papper och penna..tänkte rita nu :) Två av mina favohobbys! ♥

Kramisar Amanda!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mår du Amanda?

2011-11-25 @ 07:29:35
Postat av: susanna din favorit

AMANDA DU MÅSTE BLOGGA! :D<333

2011-12-09 @ 21:56:20
Postat av: susanna

varför bloggar du inte för? :(

är det du som är julnissa buse? <3

2011-12-26 @ 21:44:41
Postat av: Josefine

Va med och tävla om att bli veckans blogg ! :D

gå in här - http://ideot.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-d-1.html#comment

2012-02-23 @ 20:48:44
URL: http://ideot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback