rosa plyschdress, mys, höstlov, underbart!

Sitter i min nya mysiga plyschdress och myser! Den är rosa och allt :) Me love pink ♥ Köpte den idag när jag och familjen var i stan. Känner på mig att jag kommer mysa runt i den många morgonar och kvällar härefter. Speciellt nu när vintern snart är här, så är den riktigt mysig och skön att springa runt i. ;)

Har spelat match idag som gick bra fast vi förlorade. Vi hade inte turen med oss precis men vi kämpade och det var roligt! :)

Nu sitter jag med familjen och tittar på True Talent och snart klockan 21:00 börjar Pan Am. Älskar den serien hihi. Efter den blir det sussa eftersom en väldigt pömsig tjej sitter här efter en hektisk dag haha :)

Men det känns underbart att veta att man har över en veckas höstlov framför sig. Det känns bara så så så bra! Ska njjuuuuuuuta till 100 och ha det roligt med mina vänner och familj. Livet rullar på ♥

Lycka!

Natti Natti! Kramisar Amanda!


Kommentarer
Postat av: susanna

hör av dig om du vill fota nån dag som vi sa att vi skulle göra.. förresten du är så sjukt fin på bilden i headern <33

2011-10-30 @ 23:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback