“When you smiled you had my undivided attention. When you laughed you had my urge to laugh with you. When you cried you had my urge to hold you. When you said you loved me, you had my heart forever.”

Idag har jag slitit hårt i skolan..eller inte. Hade jour idag med Norea :) Så vi hade inga riktiga lektioner och vi hade inget skolarbete att jobba med, så då målade vi upp min groda istället, med lite hjälp av S och Majsan också ;) Vi hade som en teckningstävling bland 7:orna, och de teckningarna som vann, skulle målas upp på väggarna, och min groda vann! ;) Så det har vi hållt på med idag, jättekul :) Slutresultatet blev superfint, min lilla groda ♥ Fick sluta extra tidigt idag. Kreativa var inställt och det var sista lektionen, så slutade vid 13:10 idag istället för 15:00, sköönt :) Nu ska jag gå och göra mellanmål till mig, kram!


Kommentarer
Postat av: Susanna

MAAAAAANDIE :) vi måste ju va nån daa ;) sen måste vi gå på bio på påsklovet! du får inte åka till nå norge elr bli sjuk! <3

2011-04-12 @ 15:33:56
URL: http://susannaemeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback