författare, mat, inställt, myskväll ...

Sitter här i mitt rum med tända ljus och skriver på min "bok". Tror den kan bli riktigt bra faktiskt :) Brukar börja på en massa, men aldrig avsluta dem, men den här gången ska jag göra det, och det bra! Har många drömmar och en av dem är att bli författare och skriva böcker som blir kända och så! :) Skulle var SÅ roligt!

Har precis ätit middag bestående av bacon-inlindad kycklingfilé med rotgrönsaker och fetaostsås, yum! Till efterrätt blev det chokladpudding med vispad grädde! Love chocolate :}

Kvällen som egentligen skulle tillbringas springandes och kämpandes på en fotbollsplan {d.v.s spela match}..har ändras till att det blir en mysig fredagskväll med en film {Nancy Drew} och godis. Perfa! Matchen har blivit flyttat för vi hade för lite folk till matchen eftersom många var skadade och sjuka. Men det gör inte så mycket nu när jag tittar ut genom fönstret och ser att det regnar. Myskväll blir det i alla fall! :)

Puss på er! Och hoppas ni får en fin fredagskväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback