school

Första dagen i skolan efter långa sköna Sommarlovet! Kändes lite lagom konstigt får jag säga. Fast det är ju roligt att träffa alla vänner igen :) Många man inte sett på hela sommaren. Men skol-schemat är tummen ner! Lååånga skoldagar...
Men slutade i alla fall 12:00 idag, så det var skönt :). En liten mjukstart i början. Jag, Emmy och V gjorde en liten impulsgrej och kom på att vi skulle till stan efter skolan, 5 minuter innan vi slutade. Så vi åkte in till stan. Fixade lite nödvändigt till skolan och åt lite :)
Imorgon har vi skolfoto, så ska bestämma kläder och så ikväll, hade jag tänkt! Får se hur årets skolfoto blir då! Bra hoppas jag! ;)

Dagens outfit: Jeansshorts, London. Transparent blus, mamis. Flätat skärp, sistra. Röda converse, London ¬ .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback