sommardag

Åh vad härligt det är att vakna och se hur solen skiner! Tog och sprang en joggingrunda imorse innan frukosten. Sprang inte långt. Har varit förkyld ett tag, så ville inte springa för långt, så det blev en liten runda, kanske bara 1,5 km, men det är ju ändå bättre än ingenting, eller hur? :) Ska springa en längre runda dagarna som kommer, hade jag tänkt. Försöka få så bra kondition som möjligt till Gothia! Innan syster skulle iväg till jobbet gjorde vi i ordningen en riktig ordentlig frukost. Havrebröd med skinka, sallad, ost, gurka och paprika. Ägg. Hallonsmoothie. Juice. Smaskens. Man borde ta sig tid att göra en ordentlig frukost oftare ;) 



Ska gå ut och köra lite styrka nu, tänkte jag. Sen lite senare idag runt 2 kommer två av mina tjejor och vi ska åka ner och bada och på kvällen tälta hos mig. BÄST! Ses.  


Kommentarer
Postat av: Veendela

heej,kan inte du lägga upp lite bilder från tältdagen? (:

2011-07-07 @ 23:33:05
Postat av: Vendela ^^<3

snälla! a :)

2011-07-08 @ 11:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback