four

I måndags cyklade jag och S till badet. Badade, solade, spelade kort och åt glass :) Och på hemvägen cyklade vi förbi biblioteket och lånade böcker, love! Sen hemma hos mig tittade vi på Vänner, love love love! :)

I tisdags cyklade jag och S ännu igen till badet. Badade, solade och hade det skööönt :). Cyklade hem till S efter och bakade kladdkaka och fikade med ISkall saft framför Mary-Kate & Ashely på tv'en.

Igår åkte jag och S till stan. Shoppade, åt och fikade. Köpte två grejor. Ett par fina vita shorts och ett linne. Kan visa bild senare.

Tre roliga dagar med S! Oh yes..:D

Idag ska jag åka med min mormor, morfar och moster till mormors brors sommarställe :) De har en pool i området så det ska badas också! ;) Skriver mer senare..Kram!


Kommentarer
Postat av: Vendela ^^<3

Heeeej V" här jag Sofie,emma tänkte gå på bio på Tisdag,vill du hänga med du kan ta med dig Suss om du vill!,messa mig,skriv en kommentar på min blogg eller din blogg när du ser detta! :D,KJAAAM V <3

2011-07-02 @ 18:50:32
Postat av: Susanna

<3 JAA,vendela! vi vill hänga med! :D amanda måste! och så ska vi tälta oxå!

2011-07-03 @ 14:07:05
Postat av: susanna

JAA! :D

2011-07-03 @ 14:08:58
Postat av: Vendela<3

Vad kul tjejer,kan inte ni messa sofie och säga det! för det är hon som har fixat vilken buss,film,och typ bokning! (:

2011-07-03 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback