rock on

Igår hade vi främmande på kvällen. Våra kompisar kom och åt middag och sen spelade vi kubb-match. Barnen mot föräldrarna. Vilka vann? Jooooo....barnen! Haha :D Satt ute till klockan 24. Och ändå var det inte kallt ute, bara lite mygg, men äsch. Så skönt!

Vaknade idag av att det regnade och åskade. Inget bad idag eller. Tråk! Får sätta på någon bra film och se om vädret tänker vända. Rätt mysigt ändå faktiskt! Senare idag har jag fotbollsmatch, får se om jag kan spela, är så förkyld, får se hur det blir med det. På måndag och tisdag har jag det iallafall uppbokat. Haha. Ska tillbringa de två dagarna med Susanna. En dag ska vi bada och åka  på en liten utflukt och fota och på tisdag ska vi gå på stan, måste köpa lite saker tills jag åker utomlands på lördag (SNNAAARTTT!!! :D) Kommer bli jättekul!

Pussisar!


Kommentarer
Postat av: susanna

Jadå :D

om du inte ska spela matchen ska du väl kolla?

smsa mig om du inte ska spela :p

2011-06-12 @ 13:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback