“I'd rather have a moment of wonderful than a lifetime of nothing special.”



Har målat för det mesta idag. Först hela lekstugan - omgång 2. Sen målade jag för första gången en tavla med oljefärg och det var hur roligt som helst, och resultatet blev jättebra, om jag får säga det själv, haha :'D. Kan visa bild kanske imorgon? :} Mormor och morfar var här en sväng också och fikade och pratade! Och vid halv tre ungefär åkte jag och spelade tennis med Emmy ;). En toppendag, och inte nog med det så är sommarvärmen tillbaka! Yiho :'D. Till middag blir det grillat. ÅH så gott! :). Senare ikväll blir det att mysa i soffan med något gott och titta på något bra program, och kanske Red Riding Hood :'). Den verkar jättebra, så ska isåfall bli spännande att se om den är så bra som den verkar! Ha en finfin lördag eftermiddag-kväll! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill se bild på tavlan! :)

2011-05-07 @ 18:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback