söndag

Blev upp ganska tidigt idag för att spela match. Blev tyvärr att vi fick åka hem med en förlust, 2-0 blev det. Men det var jätteroligt och vi spelade bra! Plus att det var roligt att träffa kompisarna igen efter en vecka bortrest ;)

Resten av dagen har jag tittat på Vänner, fikat med mormor och morfar, tittat på kort från Mallorca och just nu pluggar jag lite, eftersom jag har varit borta en vecka.

Imorgon är det skola och jag längtar! För då får jag träffa alla mina underbara vänner! :D


Bild från 6:an tror jag :) Längtar tillbaka till den tiden så det gör SÅ ont! :(


Kommentarer
Postat av: Alina

Godnatt sötnos! eller godmorgon kanske det blir ifall du ser det här på morgonen^^

2011-09-24 @ 03:06:46
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback